5 Eylül 2013 Perşembe

Okul Alışverişi


Okulların açılmasına son 11 gün!Daha dün gibi "ooohooo daha 3 ay var " deyişimi hatırlıyorum.Ne çabuk geçti.Bu 3 ay boyunca gezdik ,eğlendik,sabaha kadar oturduk,öğlene kadar uyuduk,yedik içtik ama artık önümüzde 9 aylık bir maroton var.Tatil alışkanlıklarımızı geride bırakmalı ve tek birşeye odaklanmalıyız.DERSLER!Hele de benim gibi 8.sınıfa geçmişseniz.SBS değişti şimdi 12 sınav olacağız.Bir sınav için heyecanlanıyodum şimdi 12 sınav için heyecanlanmam gerekecek.Herhalde kalp krizi geçiririm.Bu sınavlar önemli hangi liseye gideceğimiz ,ne işle ilgileneceğimiz,hayattaki konumumuz büyük ölçüde bu sınavlara bağlı.O yüzden onu bunu bırakın ve ders çalışın bütün gün odanıza kapanıp sadece ders çalışmak ve test çözmekten bahsetmiyorum.Kendinize bir program hazırlayın günün 2 saatini ayırın 1.30 saat ders çalışın geriye kalan yarım saatte test çözün.Sonra telefonunuzla ilgilenin.İstediğinizi yapın bunu kendinize ödül olarak düşünün.Tavsiyem ders çalışmaya sevdiğiniz dersten başlayın.



Daha okul başlamadan okuldan nefret etmeye kendinize alıştırırsanız,baştan hata yaparsınız.Olumsuz düşünceler,olumsuz sonuçlar doğurur.Şimdi gelelim asıl konu okul alışverişi!Şu son 11 günde bi dolabınızı karıştırın eksikleri belirleyin ve alışverişe çıkın.





Okul Çantası


Okul çantasında spor modelleri tercih etmelisiniz.Şirin görünücem diye Hello KittyBarbNie'den uzak durun.Renk tercihinde mavi,bordo,mor gibi renkleri tercih edin.




Defter

Defterlerinizin görünümü hoş olsun.Sert kapaklı,spiralli defterlerle daha rahat olursunuz.Orjinal defterler bulmaya çalışın böylece arkadaşlarınız nerden aldığınızı soracaklar ve popüleriteniz artacak.


Not Defteri
 
Not defteri belkide başarılı olmada en büyük etkenlerden biridir.Not tutmaya şimdi alışırsanız ömrünüz boyunca not tutarsınız ve bu sizi daha düzenli ve planlı bir insan yapar.Verilen dersleri ,sınav tarihlerini hemen not defterine yaz böylece evde ne ödevim vardı acaba diye düşünmessin.

Çıtçıtlı Dosya

Hocanın verdiği testleri,kağıtları proje ödevlerinizi bu çıtçıtlı dosyanın içine koyun.Böylece kaybetmessiniz.


  • Uçlu kalem,silgi,kalemtraş(Faber Castel)
  • Fosforlu Kalemler
  • Renkli Kalemler
  • Yapışkanlı Küçük Not Kağıtları

2 yorum:

  1. merhaba ben zeynep eşyalar çok güzel yeni bi blog açtım adı pink room abone olursan sevinirim bende senin bloguna abone olucam

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben zeynep eşyalar çok güzel yeni bi blog açtım adı pink room abone olursan sevinirim bende senin bloguna abone olucam

    YanıtlaSil