10 Eylül 2013 Salı

Yaz Şarkıları # 3

Saat sabahın 9.30'u ben kalktım yazı yazıyorum.Yazmassam eksiklik hissediyorum o.O Yaz Şarkıları adlı yazıma devam ediyorum.İlk iki yazımı okumak için;

Yaz Şarkıları için;TIKLA
Yaz Şarkıları # 2 için;TIKLA


11.Victoria Justice-Gold                    İZLEMEK İÇİN;TIKLA
Colton Haynes ile birlikte rol aldığı klip pembelerin arasında geçiyor.Çokta güzel bir şarkı.


12.Miley Cyrus-Wrecking Ball       İZLEMEK İÇİN;TIKLA
Terry Richardson'un yönettiği klipte Miley'i bir üzgün bir güçlü görüyoruz.

13.Zendaya-Replay             İZLEMEK İÇİN;TIKLA
Zendaya'yı klipte asi kız olarak görüyoruz.Dinlemenizi öneririm :)

14.Ariana Grande-Baby I          İZLEMEK İÇİN;TIKLA
Klip renkli ve eğlenceli.Şarkı da güzel.Daha ne olsun ki :)


15.Selena Gomez-Slow Down          İZLEMEK İÇİN;TIKLA

Selena'nın harika şarkılarından biri.Tam bir parti şarkısı.Hiç partiye gitmesemde uygun olacağını biliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder